24 lut 2015

Jak schudłem 20 kg w 7 miesięcy

A wiec tak  motywacja motywacja motywacja to podstawowy krok aby zacząć się odchudzać musisz sobie postawić cel. Ja sobie powiedziałem ze muszę schudnąć ładnie wyglądać i dobrze się wyrzeźbić. A więc tak usiadłem pewnego dnia przy kompie i spędziłem bardzo dużo czasu szukając sobie i układając dietę podzielę się z wami.





Śniadanie  

I propozycja

  •  serek wiejski 
  • pomidor
  • rzodkiewka
  • zielona herbata
  • 2 kromki pełnoziarnistego chleba (razowy)

II propozycja

  • owsianka na wodzie 
  • banan albo jabłko lub borówki,migdały
  • zielona herbata
III propozycja


  • 2 gotowane jajka 
  • 2 ogórki kiszone
  • zielona herbata
  • kromki pełnoziarnistego chleba (razowy)


IV propozycja
Koktajl bananowy malinowy
  • mleko
  • jeden banan
  • kilka malin
  • kilka kostek lodu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • trochę wody niegazowanej

V propozycja



płatki owsiane z bananem i jogurtem naturalny

  •  płatki owsiane
  • jogurt naturalny 0%
  • jeden banan

IV propozycja

  • 3 plasterki szynki
  •  2 kromki pełnoziarnistego chleba (razowy)
  • pomidor
  • papryka
VII Propozycja
  • omlet z papryka
  • zielona herbata
  • kromka pełnoziarnistego chleba 
II Śniadanie

Ja do szkoły często sobie robiłem lunchboxa  czyli musimy się nauczyć jeść wcześniej przygotowane potrawy w pojemnikach.

Moje propozycja na drugie śniadania do szkoły, pracy.

I propozycja

  • ciasteczka owsiane z jogurtem naturalnym pychotka :)
II propozycja
  • Lunchbox czyli kurczak z warzywami 
III propozycja

2 kromki chleba pełno ziarnistego z chudą szynką z kurczak i papryka :)

Obiad
  •  zupa warzywna
  • ryba z foli z warzywami na parze
  • filet z piersi kurczaka z ryżem ciemnym
Kolacja

Pomysły na kolację:
  1. sałatka z kurczakiem lub tuńczykiem  (w sosie własnym)
  2. sałatka grecka
  3. jajecznica, omlet, jajka na twardo/miękko 
  4. omlet z warzywami  lub chudą wędliną
  5. warzywa posypane słonecznikiem lub migdałami
  6. leczo
  7. szpinak, brokuły lub kalafior, pomidory, sezam, awokado
  8. pierś z kurczaka lub indyka + warzywa
  9. sałatki warzywne + odrobina oliwy
  10. ryba po grecku
  11. łosoś ze szpinakiem + warzywa lub sałatka z warzyw
  12. paluszki krabowe z dipem na bazie jogurtu naturalnego
  13. owoce morza
  14. twaróg chudy lub półtłusty + warzywa (np. sałatka z marchewki i jabłka)
  15. twarożek + wędlina + papryka
  16. zupa warzywna
UWAGI !!!!!!!!!!!!!


  • zero słodyczy
  • zero gum do żucia
  • zero fast-food
  • unikaj makaronów 
  • unikaj jedzenia ziemniaków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz