22 mar 2015

Smaczna Rybka z warzywami


Gdy zacząłem   przygodę z odchudzaniem musiałem oczywiście zmienić moje nawyki żywieniowe  musiałem zmienić swoją dietę zajęło mi to parę dnia ale oczywiście bardzo lubię ryby pod każda postacią i oczywiście w mojej diecie musiała się znaleźć. Ryba jest bardzo dobra podczas odchudzania ma dużo witamin i jest lekko strawna czyli możemy sobie ją przygotować na kolacje albo na obiad. Ja polecam pstrąga albo łososia oczywiście  na parze albo upieczona w sreberku i podana z warzywami.



Moje ulubione danie czyli łosoś na parze z warzywami  a więc zaczynamy.

Składniki :

- 300 g łososia 
- 4 pomidory koktajlowe
- 4 plastry cytryny
- 6 plastrów masła 
- sól
- pieprz
- bazylia

To ci się przyda 
- ręcznik papierowy
- folia aluminiowa
- garnek do gotowania na parze 


  1. Przekrój rybę na 2 części.
  2. Do naczynia wlej 1 litr chłodnej wody i rozpuść w niej garść soli.
  3. Umieść łososia w solance na 10 minut, po czym wyjmij i osusz ją papierowym ręcznikiem.
  4. Rozłóż kawałek folii aluminiowej i połóż na niej plaster masła, na nim kawałek łososia. Dopraw rybę solą i pieprzem.
  5. Na kawałku łososia ułóż 2 plastry masła, 2 plastry cytryny.
  6. Umyj pomidory koktajlowe, przetnij na pół i połóż na wierzchu łososia. Całość posyp bazylią i zawiń szczelnie folię.
  7. Nalej wody do garnka do gotowania na parze. Na górną część garnka połóż zawinięte kawałki ryby i paruj 12-15 minut.




źródło:http://www.codogara.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz