21 lut 2015

Moja krótka ciekawa przygoda z odchudzaniem




Siemka
Mam na imię Szymon i opowiem wam moją przygodę z odchudzaniem. A więc tak gdy byłem w podstawówce i Gimnazjum bardzo lubiłem jeść dużo jeść czyli chipsy,colla,lody itp. Cały czas jadłem i za bardzo nie słuchałem nikogo jak ktoś mi mówił ze za dużo jem.Na koniec gimnazjum ważyłem 93 kg
.
Podstawówka i Gimnazjum się skończyło no i trzeba było wybrać nowa szkołę przypadło na liceum gdy do niego poszedłem 1 września bardzo się zdziwiłem bo wszyscy szczupli,chudzi i mi było głupio że tak wyglądam a nie inaczej.Mijały kolejne miesiące aż postanowiłem to zmienić poznałem  kumpla który mnie zmotywował i zagonił na siłownie i tak 16 stycznia 2014 roku zacząłem przygodę z odchudzaniem.Pierwsze miesiące na siłowni były masakryczne brzuch taki jak był nic się nie zmieniał aż w pewnym  momencie patrze przed lustro i wow brzuch mniejszy i wtedy uśmiechałem się i zacząłem jeszcze więcej ćwiczyć. Zacząłem także biegać z moją rodzinką z Poznania i bardzo się z tego ciesze teraz mam za sobą już jeden półmaraton i kilka 10 km i teraz przygotowujemy się do kolejnego półmaratonu. I pewnego dnia poszedłem się zważyć nie nawiedziłem wagi ale gdy wszedłem i zobaczyłem 74 kg uśmiech mi nie schodził z twarzy przez dobre parę godzin.
Na mojej stronie znajdziesz jak mi się udało zrzucić 20 kg . I postaram się jak najbardziej przekazać wam tamte momenty z okresu kiedy sie
odchudzałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz